Opakowania mają ogromne znaczenie - decydują o tym, który produkt kupimy. Moda - ubrania, które nosimy - mówią innym kim jesteśmy. Opakowania mówią, czym jest produkt. Są jedynym rzecznikiem produktu. Innowacje są bardzo ważne, ponieważ ludzie dłużej interesują się produktem, który jest wygodniejszy i bardziej estetyczny. Warto podkreślić, że 53 - 70 % zakupów dokonujemy pod wpływem impulsu. Decyzję podejmujemy więc przy półce. Opakowania niosą ze sobą obietnicę o produkcie. Jeżeli zabraknie naszego ulubionego szamponu w sklepie, jaki wybierzemy ? Ten, którego opakowanie najmocniej do nas przemówi. Następnym razem, gdy będziecie za granicą, zwróćcie uwagę na zagraniczne opakowania. Które z nich wybierzecie, jeśli każde wygląda nieznajomo ? Jakie w danym kraju panują trendy ? Jak różne są opakowania z Japonii a Rosji. Jeżeli macie zdjęcia ciekawych opakowań, podsyłajcie je na mail : kasia@trendz.pl.Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć. Ciekawią nas oryginalne opakowania, których nie spotkamy w Polsce. Mogą być ciekawe ze względu na formę lub kolor. Muszą mieć po prostu coś w sobie ! Źródło: Thecoolhunters.com