Zyskujące w Polsce coraz większe uznanie targi to doskonała okazja, by pokazać się klientom i konkurencji z jak najlepszej strony. Nie jest jednak tajemnicą, że podczas targów równie łatwo można zabłysnąć, jak i wiele stracić na swoim wizerunku. Dlatego też swoją targową kreację warto oddać w ręce specjalistów, którzy zaprojektują stoisko idealnie dostosowane do naszego kierunku wizerunkowego oraz dostępnego budżetu. Dobrze zaprojektowane i wykonane stoisko niekoniecznie oznacza ogromne wydatki, a skorzystanie z usług wyspecjalizowanej firmy, która oferuje pomoc zarówno architektów, jak i inżynierów sprawia, że stoisko idealnie odpowiada zapotrzebowaniom klientów, doskonale spełnia swoje zadanie, a przy tym pozwala odzyskać moduły, które można wykorzystać podczas kolejnych okazji promocyjnych.

Firmy zajmujące się zabudową targową równie wysoko cenią sobie detale, co ogólne wrażenie. Na przykład poznańska IdeaExpo wielokrotnie odpowiada nie tylko za pojedyncze stoiska, ale także za całościową zabudowę lub poszczególne partie targów. Większe projekty firmy IdeaExpo to między innymi Cavaliada, COP 19 czy Homelife Show 2013. Dokładną galerię relacjonującą te wydarzenia znaleźć można pod adresem ideaexpo.pl. Na przykładzie portfolio tej działającej już ponad 30 lat na rynku firmy świetnie można zaobserwować jak wielki wpływ na odbiór marki ma stworzony dla niej targowy wizerunek. Zabudowa targowa pod styczniowe Targi Ślubne, infrastruktura sportowa przygotowana na potrzeby CAVALIADY czy wybudowanie sal konferencyjnych, w tym dwóch sal plenarnych na płycie Stadionu Narodowego podczas COP 19 wyrażają indywidualny, niepowtarzalny charakter tych spotkań i nadają im wysoką rangę ważnych wydarzeń narodowych.

Stworzenie całościowej zabudowy targowej wydarzenia to wymagające doświadczenia i specjalistycznej wiedzy zadanie. Nie oznacza to jednak, że pojedyncze stoisko nie jest wyzwaniem. Wręcz przeciwnie! Dobrze zaprojektowane stoisko o ograniczonym budżecie, ujmujące pomysłowością, nowatorskimi, nieszablonowymi rozwiązaniami i bezbłędnie spełniające swoje informacyjno-promocyjne zadanie to wyzwanie projektantów i inżynierów. Warto między innymi zadbać o wydzieloną przestrzeń, w której możliwe będą biznesowe, prywatne rozmowy. Przy ograniczonej przestrzeni targowej stworzenie takiego miejsca może być utrudnione, jednak świetnie w tej roli spełniają się antresole, które nie wymagają dokupowania dodatkowych metrów kwadratowych. Warto zastanowić się nad multimediami: monitorami, komputerami. Na okazję targów tworzone są specjalne aplikacje na smartfony, warto także użyć QR kody, które spełniają zarówno funkcję informacyjną, jak i tworzą nowoczesny, podążający za najnowszymi trendami wizerunek marki. Warto także zadbać o to, by stoisko było wykończone i nie nasuwało żadnych wątpliwości dotyczących bezpieczeństwa. Zwisające kable, odchodzące listwy czy inne niedopatrzenia to detale, które mają duży wpływ na odbiór wystawcy przez odwiedzających stoisko, a chwilami nawet powodują, że odpowiednie udzielanie informacji zostaje uniemożliwione.

Parafraza popularnego powiedzenia: jak Cię wystawiają, tak Cię widzą – ma swoje następstwa. Bo jak Cię widzą, tak Cię także opisują. Wizerunek zdobyty lub utrwalony w czasie targów pojawia się w mediach i wyprzedza sławę firmy. Czy będzie zaletą marki? Zależy od tego, jakie wrażenie wywrze podczas targów. Warto o tym pamiętać przygotowując się do kolejnej imprezy tego typu.