Adidas tworzy nowe wartości na rynku obuwia. Firma poprzez innowacyjny druk 3D, kreuje nowe trendy na rynku sneakersów. Niemcy pragną podkreślić rolę indywidualizacji produktów dla współczesnego rynku. Wizja modnego obuwia przyszłości została nazwana "Futurecraft".

Koncepcja to wykonanie podeszwy przy pomocy druku 3D. Buty dostosowano do indywidualnych potrzeb klientów. Chodzi o wpływ na takie parametry jak amortyzacja do potrzeb treningowych, co finalnie wpływa na poprawę wyników.

Adidas wprowadza innowacje dla wszystkich obszarów produkcji. Dyrektor kreatywny marki, podkreśla, że kolekcja 3D to początek nowej drogi unowocześniania korporacji.

To próba sprawdzenia kreatywności i możliwości materiałów. Cel firmy to stawianie kolejnych celów i granic do pokonania. W efekcie powstał designerski i zachwycający produkt, który stanowi zapowiedź nowej linii produktowej marki Adidas. Inspirujący kierunek biznesowy i fantastyczne wzornictwo.