Curio do luksusowa marka należąca do sieci Hilton

Hotel nazwany Rosemont i sygnowany logo ekskluzywnej sieci powstaje w Dubaju.

To imponująca realizacja, którą wyróżnia ekologiczny charakter i imponujący design.

Projekt zakłada stworzenie wewnętrznej dżungli wraz z ogromnym terarium, naturalną plażą i unikalnym basenem. Całość stanowi swoistą oazę spokoju i czystego powietrza dla gości.

Za koncepcję architektoniczną odpowiada biuro ZAS Architects.

Inwestycja to dwie wieże, które poprzez asymetryczną, niemal futurystyczną formę stają się nowym symbolem dynamicznej metropolii.

Transportem bagaży zajmą się specjalne roboty. Dodatkowo do dyspozycji gości zostanie udostępniony przeszklony basen z widokiem na Zatokę Perską.

Hotel zlokalizowano po przeciwnej stronie imponującego Internet City, innowacyjnej i dynamicznej dzielnicy miasta.

Do dyspozycji gości przewidziano 450 pokoi praz 280 apartamentów.

Do tego liczne sale konferencyjne i wszelkie możliwe przyjemności hotelowe.

Obiekt zostanie otwarty w 2018 roku. Nowy symbol Dubaju i kolejna okazja, aby zaplanować tam wakacje.

Warto zastanowić się nad planowaniem biznesu nad Zatoką Perską. Zerowe podatki i dynamiczna gospodarka to spełnienie marzeń dla współczesnych Wokulskich.