Steve Jobs był zafascynowany luksusowymi sklepami takich marek jak Dior czy Gucci.

Unikalne doświadczenie ekskluzywnych zakupów, postanowił przenieść do sklepów z produktami Apple.

Twórca kultowych komputerów i gadżetów z logo jabłka, byłby dumny z najnowszego Apple Store w Dubaju.

Za projekt budynku odpowiada renomowane studio architektoniczne Foster + Partners.

Obiekt sąsiaduje z najwyższym budynkiem świata, nazwanym "Burj Khalifa" i legendarnymi fontannami.

To architektura, która stanowi odpowiedź na ambicje dynamicznej metropolii i władz marki, oferującej najbardziej pożądane gadżety XXI wieku.

Dwupiętrowy gmach to nowa atrakcja centrum Dubaju. Unikalny element wyróżniający sklep to "słoneczne skrzydła", które nawiązują do kultury regionu.

18 starannie zaprojektowanych paneli porusza się niczym skrzydła sokoła.

Apple Store oferuje taras z dziewięcioma drzewami, które nie będą poddane wycince w barbarzyńskim stylu, który kojarzymy z "Dobrą Zmianą".

Nowy obiekt firmy Apple to zupełnie nowe usługi. Pracownicy udzielą porad w zakresie fotografii, filmowania czy projektowania za pomocą urządzeń giganta z Cupertino.

Sklep to ukoronowanie znaczenie marki Apple dla świadomości i tożsamości współczesnych Homo Sapiens oraz globalnego rynku.

Modne miejsce na mapie Dubaju, którego nie można pominąć podczas wakacji. Rekomendacja trendz.pl